Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Η πνευματικότητα για τον Τζιμ Κάρεü

Μετάφραση του βίντεο στα ελληνικά :

Τζιμ Κάρευ : Είμαστε ο ένας τον άλλον, δεν υπάρχει διαχωρισμός. Εχει αποδειχθεί από την επιστήμη.

Δημοσιογράφος : Είμαστε όλοι ένα.

ΤΚ : Είμαστε συνδεδεμένοι μαζί μας. Αν πάρω ένα μαχαίρι και καρφώνω το χέρι μου, θα το νιώσετε συναισθηματικά. Είναι σαφές για μένα πως ό,τι κάνουμε στους άλλους το κάνουμε στους εαυτούς μας.

Δ : Ακούγεται σαν του Αϊνστάιν η φράση «τίποτα δεν δημιουργείται, όλα μεταμορφώνονται"

ΤΚ : Τίποτα το πραγματικό δεν μπορεί να καταστραφεί.

Δ : Νομίζετε ότι είναι μια μεταμόρφωση, μια αυτο-αποκάλυψη ;

ΤΚ : Νομίζω ότι όλοι ψάχνουμε κάτι που ήδη έχουμε.
Επιδιώκουμε όλοι τον Θεό, αλλά είμαστε ο Θεός.
Η αναζήτηση του Θεού είναι ένα χάσιμο χρόνου και μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα για να συνειδητοποιήσετε ότι είστε ο Θεός, ο καθένας είναι ο Θεός, δεν υπάρχει "κενό" σε κανέναν. Ακόμα κι αν δεν είστε θρησκεύομενος, προσπαθείτε να καλύψετε ένα κενό και προσπαθείτε να το κάνετε μέσω των “ναρκωτικών” ή άλλων. Ύστερα θα προσπαθήσετε με την αγάπη ή υγιείς τρόπους, αλλά στο τέλος δεν υπάρχει κενό, γιατί ο Θεός είναι Θεός και δεν δημιουργεί κενό. Απλά να γνωρίζετε ότι είστε ήδη φωτισμένοι και πλήρεις. Μόλις συνειδητοποιήσετε ότι είστε πλήρεις, η ζωή γίνεται μια παιδική χαρά, κάτι για να παίξετε, να διασκεδάσετε και να βγεί κάτι καλό. Μην ανησυχείτε, απλά να διασκεδάσετε. Όταν φτάσετε εκεί είναι πολύ ωραίο.

Δ : Δεν νομίζετε ότι είναι απαραίτητο για να γίνει αυτό να μάθει ο άνθρωπος να επικοινωνήσει ; Στην ταινία "23", ο άνδρας αρνείται να αποδεχθεί πως κάποιος θα μπορούσε να τον αγαπήσει. Αυτό είναι κάτι από το οποίο όλοι περνάμε.

ΤΚ : Το εγώ, το εγώ κυριαρχεί τον κόσμο, το εγώ είναι ο διάβολος. το εγώ είναι η μικρή φωνή ,μέσα στο κεφάλι σας που σας λέει ότι δεν είστε τόσο καλός όσο ο γείτονάς σας, ότι πρέπει να κάνετε κάτι καλύτερο ή να κάνετε κάτι άλλο για να αισθάνεστε καλύτερα με τον εαυτό σας. Ή αυτή η φωνή σας λέει ότι αν οι άλλοι μάθουν τι σκέφτεστε ή τι αισθάνεστε, θα καταστραφείτε, θα ξέρουν ότι είστε σπασμένος, θα είστε λιγότερος από αυτούς ... Το εγώ σας πείθει ότι είστε λιγότερο από τους άλλους.
Ή ότι μπορείτε να αφήσετε ένα σημάδι για πάντα σε αυτόν τον κόσμο. Το εγώ είναι πολύ ύπουλος υπό την έννοια ότι μας πείθει να επιδιώκουμε την αθανασία που ήδη έχουμε. Το εγώ μας εμποδίζει, εσείς και εγώ, όλοι μας, να αγαπάμε τη ζωή. Αυτό είναι το έργο του εγώ, να μας αποτρέψει από το να απολαμβάνουμε τη ζωή.
Μερικοί άνθρωποι όπως είπατε που προσπάθησαν να βρούνε τον εαυτό τους, και νιώθω ότι έχετε φτάσει και εγώ επίσης, θέλουμε να βρούμε άλλους στην ίδια πνευματική κατάσταση για να συγκεντρώσουμε όλη τη θετική ενέργεια για να εμπνεύσουμε. Όχι για να τους καθοδηγήσουμε ή να τους κάνουμε κήρυγμα αλλά να τους εμπνεύσουμε.

ΤΚ : Είναι καλό να προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλό και να εμπνεύσουμε τους άλλους, αλλά τίποτα απ'αυτά που κάνετε δεν θα σας φέρει κάτι, και τίποτα που κάνετε δεν πρόκειται να σας πάρει κάτι. Έτσι, δεν υπάρχει τίποτα άλλο να κάνουμε αλλά μόνο να παίξουμε. Και αν αυτό το παιχνίδι σημαίνει για σας να μεταφέρετε ένα μήνυμα καλό στους άλλους. Πολύ ωραίο !
Αλλά δεν χρειάζεται να προσπαθήσετε να αλλάξετε τον κόσμο. Ο κόσμος είναι καλός. Αυτός ο πλανήτης είναι μέσα στο καλό, θα είναι πάντα. Πιστεύω ότι το κακό δεν θα κερδίσει. Είναι απλά εδώ για να σας δείξει αυτό που δεν θέλετε, έτσι ώστε να μπορείτε να καταλάβετε τι θέλετε. Ο διάβολος εργάζεται για το Θεό.

Δ : Εργάζονται μαζί κατά κάποιο τρόπο ;

ΤΚ : Εντελώς

Δ : Πιστεύετε ότι αυτό μας επιτρέπει να αποστασιοποιηθούμε από τους εαυτούς μας και να είμαστε ευτυχισμένοι για μια στιγμή ;

ΤΚ : Σωστά, όταν καταλαβαίνετε ότι είστε φωτισμένοι και πλήρεις, όταν το συνειδητοποιήσετε αυτό, δεν χρειάζεστε τίποτα άλλο.
Έχετε μόνο να παίξετε. Τι θέλετε ; Να έχετε τον κήπο σας και να καλλιεργείτε τα λαχανικά σας ; Τέλειο ! Θέλετε να κάνετε πατίνι ; τέλειο !

Κάνω πατίνι, ζωγραφίζω, είμαι ερωτευμένος, ζω υπέροχες στιγμές και πλήρη ειρήνη τώρα, ενώ πριν είχα μια πολύ στενή άποψη επικεντρωμένη στο θεάμα και τη διασημότητα. Έχω φτάσει σε ένα σημείο στη ζωή μου, όπου έχοντας βιώσει φήμη και την επιτυχία, μπορώ να τους ξεγράψω από τη λίστα των πραγμάτων που θα μπορούσαν να με γεμίσουν. Και τώρα ζω διασκεδάζοντας

Δ : Είστε ελεύθερος, καταφέρατε να ελευθερωθείτε από όλα αυτά.

ΤΚ : Ναι, αλλά μπορεί να ξανά ερθει ανά πάσα στιγμή. Το εγώ είναι πάντα κάπου εκεί, ποτέ δεν σας αφήνει.

Δ : Όπως είπατε ότι είμαστε ο Θεός και ο διάβολος συγχρόνως.

ΤΚ : Ναί !

Δ : Σας ευχαριστώ, ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου