Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Η δύναμη των θετικών δηλώσεων


Η δύναμη των θετικών δηλώσεων.

Επιλέξτε μια θετική δήλωση που θα επαναλαμβάνετε καθημερινά.
Μια δήλωση που αντιπροσωπεύει την αρετή ή τη συμπεριφορά που θέλετε να αποκτήσετε.
Μια δήλωση που γίνεται στο παρόν, χωρίς άρνηση.
Έτσι θα απελευθερωθούν οι συνειδητές  ή ασυνείδητές αρνητικές σκέψεις σας. Και στη θέση τους θα εγκαταστήσετε νέες συνήθειες εντελώς θετικές.
Χρειάζονται 21 ημέρες στο υποσυνείδητο για να ενσωματώσει ένα στοιχείο.
Λοιπόν επιμένετε με αυτόν τον τρόπο και να έχετε πίστη στον εαυτό σας.
Και θα δείτε τη μεταμόρφωσή σας να γίνεται λίγο περισσότερο κάθε μέρα.

Είμαι ήρεμος-η και χαλαρός-ή
Εκτιμώ την ομορφιά γύρω μου
Ζω τη στιγμή εδώ και τώρα
Έχω ειρήνη μέσα μου, αγαπώ τον εαυτό μου
Είμαι ελεύθερος-η να είμαι ο εαυτός μου
Το σύμπαν φροντίζει για μένα
Είμαι ένα μοναδικό άτομο και γεμάτο αγάπη
Είμαι ένα με το σύμπαν
Εμπιστεύομαι τη δημιουργική διαίσθηση μου
Είμαι γεμάτος-η υγεία και ενέργεια
Είμαι υπεύθυνος-η για τη ζωή μου, κάνω πάντα τις σωστές επιλογές
Κατάφερνω πάντα ό, τι αναλαμβάνω
Είμαι πάντα ασφαλής
Είμαι ένα ανεξάρτητο άτομο
Η αγάπη έρχεται σε μένα εύκολα και αβίαστα
Είμαι ανοιχτός-ή σε άλλους
Είμαι τέλειος-α όπως είμαι
Θεραπεύομαι τώρα
Έλκω μια σχέση αγάπης στη ζωή μου
Είμαι ένα ανοικτό κανάλι, δίνω και παίρνω
Είμαι υπέροχος-η
Είμαι η αφθονία του Σύμπαντος
Τα χρήματα έρχονται σε μένα από όλες τις πλευρές
Το εσωτερικό όραμά μου είναι σαφής και εστιασμένο
Έχω ένα σαφές όραμα του τι θέλω σε μια σχέση
Απελευθερώνομαι από τις προσκολλήσεις και αφήνομαι στο Σύμπαν
Αποδέχομαι τα καλά πράγματα στη ζωή μου
Αγαπώ τη ζωή
Εμπιστεύομαι τον εαυτό μου και εμπιστεύομαι τη ζωή
Έχω αφθονία σε όλους τους τομείς της ζωής μου
Έχω καλές σχέσεις με τους άλλους
Εστιάσω την προσοχή μου σε αυτό που θέλω
Αποδέχομαι αυτά που λαμβάνω με ευγνωμοσύνη
Η καρδιά μου είναι γεμάτη με ευγνωμοσύνη και αγάπη
Επιτρέπω την ευτυχία στον εαυτό μου
Είμαι στο σωστό δρόμο
Παίρνω τη ζωή μου στα χέρια μου
Δημιουργώ την επιτυχία μου

Να έχετε πίστη, να είστε αισιόδοξοι, θετικοί, να καλλιεργήτε την ευγνωμοσύνη, είστε υπέροχοι!

C Cortes Torres

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου